8.16.2011

Καυλωμένοι στο διάστημα..(Όταν έρχεσαι εσύ)


-Σε χρειάζομαι..
-Εδώ είμαι!
-Δίωξε το φόβο από μέσα σου,
δίωξε ολους τους φόβους ζήσε.
-Μόνο αυτό μας εμποδίζει για ζωή τελικά,
μόνο αυτό..
-Μια μέρα ομως θα κοιμηθείς νωρίς
και θα μου λείψεις..
-Όλα θα πάνε καλά.
-Είσαι εκέινη;
-Eίσαι εκέινος;
-Πάντα αυτήν ήθελα απο μικρος
το ηξερα..
-Ήξερες τι;;
-Ότι πάντα ήταν μέσα μου.. ότι υπάρχει
η μαγική εκείνη και θα με γέμιζε με έρωτα
και με την πληρότητα του.
Τι άλλο να θέλω τι άλλο να θες;
Mπορεί να σε βοηθήσω να τον βρεις λοιπόν
που ξέρεις και συ εμένα..
Μπορει βεβαια να κατσουμε να τους αναζητήσουμε και παρέα
-θα έρθει μια μέρα που θα γαμήσουμε το σύμπαν
να το θυμάσαι..
-Πάντα θα το θυμάμαι αυτό!
-Δεν ειναι υπέροχο όμως
να μην λεμε ψεματα που δεν νιώθουμε;
-Nαι είναι,αλλα είναι και το αναγκαίο
ξέρω πως μπορώ να γαμήσω το σύμπαν
αλλά δεν μπορώ να το γαμήσω μόνη,
χρειάζομαι έναν αληθινό άνθρωπο..
-Ξέρεις επενδύουμε στην αίσθηση εμείς,
δεν χρειάζεται ο ένας τον άλλον
γιατί ο ένας είμαι εγώ και ο άλλος είσαι εσύ
ο ένας εισαι εδώ και ο άλλος είμαι εκεί...
-Μακάρι μια μερα οι πράξεις μου
να μπορέσουν να φτάσουν τα λόγια μου!
-Με γεμίζεις σαν άνθρωπος
-Είμαι γεμάτος και από μόνος μου,
αλλά όταν έρχεσαι εσύ βλέπω
πόσο άδειος είμαι
για να με γεμίζεις με εσένα..


Gottesdienst αφιερωμένο..