10.13.2010

Λίγα λόγια για μένα:

Αναπολώ στιγμές που δεν έρχονται/υπάρχω μάταια σε παρέες για να νιώθω συντροφιά/κάνω μια δουλεία για να ζήσω μια ζωή που δεν ξέρω αν ήθελα να την ζω έτσι/αντιλαμβάνομαι πράγματα που με πληγώνουν γιατί είναι η αλήθεια/εξηγώ πράγματα που δεν ξέρω αν είναι όντως έτσι/απογοητεύω τους γύρω μου γιατί δεν είμαι αυτό που φαντάζονται ότι είμαι/γυρνάω από την δουλεία για να λέω ότι έχω ένα σπίτι/σπαταλάω τον χρόνο μου σε μίζερες σκέψεις ενώ ένα μωρό μόλις γεννήθηκε και ένας γέρος μόλις πέθανε/αδιαφορώ καθημερινά να γίνομαι καλύτερος για τους άλλους μα προσποιούμαι ότι γίνομαι για μένα/αγαπάω μια γυναίκα που δεν ξέρω αν είμαι εγώ γι αυτήν και αυτή για μένα αλλά ξέρω όμως ότι ζούμε σε εποχές εκπτώσεων/ντύνομαι με ένα style που δεν ψάχνει εποχή/γδύνομαι σε ένα σκοτεινό δωμάτιο για να ανταλλάξω ηδονή με κάποια που δεν ξέρω/μεγαλώνω σε έναν άγνωστο κόσμο με ένα συνηθισμένο όνομα που αποφάσισαν να μου δώσουν κάποιοι άλλοι και όλοι τώρα γνωρίζουν πως είμαι εγώ που δεν με γνωρίζω/κλέβω τις παύλες ενός φίλου γιατί έτσι νομίζω πως θα αποκτήσω κάποιου είδους προσωπικότητα/ξενυχτάω σε μπαράκια για να λέω πως έζησα και ΄γώ την ζωή μου/αποταμιεύω κάποια λεφτά να αγοράσω ένα σκύλο γιατί ξέρω ότι μόνο αυτός θα με αγαπήσει αληθινά/ξοδεύω κάποια αλλά σε πράγματα που ούτε καν με αφορούν/ταξιδεύω στα νησιά να πάρω λίγο καλοκαίρι να έχω να ζω για τον χειμώνα/πεθαίνω κάθε φορά που θυμάμαι ότι παντρεύτηκες κάποιον άλλο/λυπάμαι όταν λέω σ αγαπώ γιατί δεν ξέρω αν μπορώ να πεθάνω και γι αυτό/κατά τ άλλα είμαι ένας καλός άνθρωπος...