2.25.2013

Υπάρχεις εσύ φίλε μου..

Σ΄αγαπώ, όχι για ν΄ αυτοεγκλωβιστώ μέσα σε μια 
έννοια και να ΄χω δικαιολογίες να σε εκμεταλλεύομαι στη κάθε μου εσωτερική εκκένωση.
Σ΄αγαπώ, γιατί ακόμα και αν σε πάρω και σε αντιγράψω όλον, μου δείχνεις ποιος είμαι και ας κάνω ότι δεν είδα.
Οι άνθρωποι κανουν τα πάντα για να μην έρθουν σε επικοινωνια με τα έσω τους..
Και συ εκεί τη στιγμή που νομίζω πως γνωρίζω, 
να μου λες ακόμα να μιλάω μόνο για ότι γνωρίζω..
Σ΄αγαπώ γιατί όταν σε σκεφτώ μόνο αγάπη μπορώ να δω ότι είσαι και αφού μπορώ και το βλέπω πια, είδα πόσο η αγάπη λύνει όλα τα μάγια της πλάνης,
που κατασκευάζει το μυαλο μου.
Σ΄αγαπώ φίλε μου γιατί η φιλία, το βίωσα να είναι η ύψιστη μορφή αγάπης και αφού υπάρχει ένας να το νιώθω αυτό,τότε σημαίνει πως μπορεί ο άνθρωπος κάποτε να συμφιλιωθεί..
Υπάρχεις εσύ φίλε μου και αυτό αρκεί να με κάνει να πιστεύω και να ελπίζω στην πιο μυστικιστική και μεταφυσική αρετή που έχει ο άνθρωπος.
Υπάρχεις εσύ φίλε και αυτό μόνο με κάνει να πιστεύω σε μια καινούρια θρησκεία που όλο θα την ανακαλύπτω, στην θρησκεία του ανθρώπου..
Υπάρχεις εσύ φίλε μου και αυτό με κάνει να πιστεύω στον άνθρωπο και ότι θα ΄ρθει η μέρα κάποτε, που δεν θα κάνουμε το λάθος και θα τα καταφέρουμε..