2.27.2013

Η μπάλα

Ένα κοριτσάκι σε μια γειτονιά του κόσμου τούτου,
είχε μια μπάλα και έπαιζε μαζί της ολημερίς.
Ένα πρωινό όμως, ένα αγοράκι καθώς περνούσε από την γειτονιά αυτή, 
βρήκε το κοριτσάκι να παίζει μόνη με αυτή την ωραία άσπρη και διαφανή της μπαλα.
-Γεια σου θέλεις να παίξουμε παρέα; Της λέει..
-Δεν έχεις μπαλα εσύ;
-Oχι πότε δεν είχα ,θα έπρεπε;
-Α! αυτό δεν το ξέρω ούτε με αφορά, εγώ ξέρεις δεν είχα ποτέ δικιά μου μπαλα.
Οι γονείς μου και τα αδέρφια μου έχουν ο καθένας την δική τους, καμία φορά όταν κοιμούνται τα μεσημέρια παίρνω κάποια από αυτές και παίζω στα κλεφτά. Πολλές φορές ακόμα όταν κοιμάμαι τις κλέβω πάλι, έτσι παίζω συνέχεια και στα όνειρα μου, φοβερό;
-Μα καλά τότε δεν ξέρεις να παίζεις, αυτό δεν είναι παιχνίδι. Το παιχνίδι παίζεται με πολλούς, έλα να σου δείξω εμείς στο σπίτι μας έχουμε μια μπαλα και παίζουμε όλοι μαζί.
-Καλά είσαι ανόητος αγοράκι; 
Tώρα που μπόρεσα να βρω και ΄γω μια δική μου θα τη μοιραστώ μαζί σου; 
Aυτή είναι η ελευθεριά μου και δεν την μοιράζομαι με κανέναν!
-Μα ελευθεριά είναι να μοιράζεσαι..
Σε παρακαλώ μη το κάνεις αυτό και παίζεις τόσο ωραία που σε θαυμάζω, έχεις μάθει τόσο καλά που είμαι σίγουρος θα με νικήσεις κιόλας! 
Έλα να δεις, θα γελάσουμε και θα περάσουμε τόσο ωραία..
-Αποκλείεται αγοράκι άμα θες κάτσε και κοίτα όσο θες δεν έχω πρόβλημα και άμα βρεις και συ καμιά δική σου, παίξε εδώ παραπέρα να βλέπω και γω.
-Μα αυτό δεν σου λέω κοριτσάκι, αυτό δεν είναι παιχνίδι κάτι άλλο είναι και δεν ξέρω πως να το πω, το παιχνίδι όταν το παίζεις μόνος δεν έχει κανόνες και όλα είναι εύκολα και δεν μοιάζει καθόλου με παιχνίδι.Ενώ άμα παίξουμε μαζί θα δεις,
θα φτιάξουμε δικούς μας και είναι τόσο ωραίο αυτό, έλα!
-Αγοράκι δεν καταλαβαίνεις δεν μπορώ τους κανόνες, σου το ΄πα και πριν, έχω μάθει να παίζω μόνη μου!
-Δεν πειράζει, είναι κρίμα πάντως να χάνονται έτσι, τέτοιοι παίχτες. Θα σου πω όμως κάτι τελευταίο, είναι εύκολο να βρεις μια μπαλα και να παίζεις μόνος σου, το δύσκολο είναι να βρεις διαθέσιμο..
-Χάνεις το χρόνο σου αγοράκι! 
-Έχεις δίκιο, πάω να παίξω..



Δεν υπάρχουν σχόλια: